Dikergym és un gimnàs situat a Tordera. Si fem un cop d'ull ràpid a la seva presència a la xarxa, veiem que és pobre i està mal enfocada. No té pàgina web pròpia i per trobar alguna informació rellevant (telèfon, direcció, com arribar-hi) fent servir el cercador Google nomès en trobem a amarillasinternet.com, infoguiabarcelona.com i a un cercador online de gimnasos (infogimnasios.com) i ens apareix com a “gimnasos de la zona de Barcelona però poblacions” a la plana “Gimnasos de Mollet del vallès”.
Objectius
- Més presencia a les xarxes
- Captar clients
- Fidelitat
- Reforçar la marca, fer-la coneguda
- Organitzar events per que vingui gent al gimnàs. Personalitzat per target
Public
- Gent zona Tordera, esportistes i fitness
- Homes i dones. 16-70 (16-45) (45-70) Perfil de consumidor segons la piramide de Charlene Li.
- Perfiil de consumidor segons la pirámide de Charlene Li és el consumidor que ‘comenta’. Al ser una empresa petita amb acció nomès a la zona de Tordera
Finalitat
- Crear consciencia de marca. Que la gent conegui el gimnàs mitjançant fotos i vídeos relacionats
- + clients
- Identificació: fer-se fan, seguir esdeveniments, participació en comentaris...
- Crear bona harmonia i bon companyerisme.
- Motivar a la practica de l’esport.
Ús: Perquè la pagina o l’empresa tingui realment incidència en el nostre públic o seguidors el que hem d’intentar es fer-ne un ús continuat de la pagina, i sobretot amb bones aportacions, com fotos noves, vídeos nous, perquè la gent estigui interessada i participi constantment a la nostre pagina, i d’aquesta manera aconseguir més ràpidament els nostres objectius.
Avaluació
Avaluarem els nostres resultats mitjançant els fans que ens segueixen, les persones que han parlat de nosaltres en algun moment del dia, el nombre de vegades que s’ha mirat una foto, i els seus comentaris, i el nombre de reproduccions que te un vídeo.
El nombre de persones que els i agrada alguna publicació o persones que assistiran a l’esdeveniment.
WEB
Finalitat: Que la gent obtingui informació que busca: horaris, com trobar-nos, preus, ofertes..
A quí ens dirigim? Tothom que vulgui saber qualsevol informació del nostre gimnàs, com conèixer noves activitats o ofertes
Us: L’ús que en farem serà bàsicament el de respondre preguntes del nostre xat intern, i de manera puntual canviar, modificar o ampliar la Informació de la pagina d’inici.
Avaluació:
Finalitat
- Promocionar esdeveniments que es duguin a terme al gimnàs
- Caire participatiu: Intenció bidireccional.
- Promocionar productes de fitness de la marca NutriSport. Patrocinadora oficial del gimnàs.
A qui ens dirigim?
- Públic target 16-40 anys
- Resident a Tordera o voltants.
- Poder econòmic baix- mitjà
- Disponibilitat de temps lliure
Quina estratègia es durà a terme?
- Ús: Participatiu. Els consumidors podran interactuar amb els entrenadors del gimnàs, preguntar-li qualsevol dubte, etc.
- Freqüència:S’afegiran nous esdeveniments del cap de setmana cada dilluns. Ex: Combats de boxa, muay thai, karate, sortides amb bici, sopars, etc.
- Contingut:Tots els esdeveniments del gimnàs. A més, es farà promoció dels productes de fitness.
Com s’avaluarà aquesta estratègia?
Mitjançant: Twitts per setmana, per dia. Enquesta quan una persona s’apunti, preguntant com ens va conèixer.
XCULPTURE
Finalitat
- Promocionar i posicionar el gimnàs com un gimnàs interactiu i obert.
- Caire participatiu: Intenció bidireccional. Els clients poden opinar sobre el gimnàs, i sobre les rutines i exercicis que posteja el gimnàs.
- Funció blog.
- Donar a conèixer el gimnàs i les seves activitats.
A qui ens dirigim?
- Públic target 16-40 anys
- Resident a Tordera o voltants.
- Disponibilitat de temps lliure
Quina estratègia es durà a terme?
- Ús: Participatiu. Els consumidors podran interactuar amb els entrenadors del gimnàs, preguntar-li qualsevol dubte, etc. A més, podran tenir accés a totes les rutines del gimnàs i exercicis que posteja, que podran comentar.
- Freqüència: S’afegiran nous esdeveniments del cap de setmana cada dilluns. Ex: Combats de boxa, muay thai, karate, sortides amb bici, sopars, etc. A més, es penjaran dues rutines per mes, i vídeos on l’entrenador del gimnàs mostrarà com es duu a terme l’exercici correctament.
- Contingut:Tots els esdeveniments del gimnàs. Rutines i exercicis.
Com s’avaluarà aquesta estratègia?
Mitjançant: Opinions a la setmana, al mes. Nombre de fans.
Finalitat
- Fer arribar el gimnàs a més gent
- Coneixament a la xarxa
- Rebre una bona imatge de marca per part consumidors
- Persones de 16-30 anys
- Clients del gimnàs
- Coneixedors d'aquest tipus de XS
- Promocionar gimnàs
- Informar d'esdeveniments
- Reforçar imatge de la marca
- Persones de 16-45 anys
- Clients o no
- Esportistes o culturistes
- Coneixedors del Youtube
- Atraure clients al gimnàs i a esdeveniments que es fasin
- Atraure participació al canal
- Reforçar imatge
- Persones entre 16-40 anys
- Resident Tordera i voltants
- Aficionats a la fotografía
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada