El grup Atlàntida aprofitant l’era de les xarxes socials, s’ha incorporat recentment a varis canals per arribar els seus clients; entre les més comunes Facebook, Twitter, Youtube,..
L’incorporació del grup a Facebook ha estat amb la finalitat de poder arribar al màxim de gent coneguda del entorn, sobretot joves i adolescents que no coneguin la nostre cuina, la nostre originalitat i la qualitat dels nostres plats. L’altre canal de pes en quan a la funció de difusió és el Twitter, on l’entitat a volgut donar peu a un feed-back entre consumidor i empresa per atendre millor a la demanda. És a dir, el client pot fer una crítica constructiva i l’entitat pot obrir diversos tipus de debat sobre els seus locals; com poden ser propers esdeveniments, menús per dies festius,... A través de Youtube tractem de ensenyar i donar a conèixer els nostres establiments, i el tipus d’ambient en el que treballem, per a que el client pugui veure una imatge real del que és la nostra empresa. A part dels esmentats anteriorment, també ens trobem a les webs de Netvibes, Flickr i LinkedIn amb una funció informativa, a temps real, tant per a clients com per a professionals.
I com a últim recurs, Grup Atlàntida a creat un espai a Blogspot, ón tothom que ho desitgi pot realitzar un blog sobre els nostres locals, explicant la seva experiència, l'ambient que s'hi pot trobar, o la qualitat dels serveis rebuts.
Consultors Mariscal: http://prezi.com/oal2h6shgn_b/restaurant-atlantida/
Xavi Nicolau, Sergi Pagés, Joaquim Carrión i Adrià Rendo
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada