A continuació teniu un recull dels diferents posts realitzats per cadascun dels grups:
Anàlisi de Red Bull
- Com no, Red Bull a Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/com-no-redbull-al-facebook.html
- Red Bull al Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/red-bull-al-facebook_11.html
- Red Bull a Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/red-bull-facebook_10.html
- Red Bull al Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/red-bull-al-facebook.html
- Red Bull a Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/red-bull-facebook.html
- Estratègia SM de Red Bull: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/estrategia-sm-red-bull.html
Anàlisi d'Starbucks
- Starbucks, a Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/starbucks-facebook_11.html
- Al Facebook, agrada més Coca Cola, però es parla més d’Starbucks: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/al-facebook-agrada-mes-coca-cola-pero.html
- Estudiant Starbucks... : http://xstcm.blogspot.com/2011/11/estudiant-starbucks.html
- Starbucks a Facebook: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/starbucks-facebook.html
- Starbucks a les xarxes socials: http://xstcm.blogspot.com/2011/11/starbucks-les-xarxes-socials.html
En curs hi ha la segona activitat, amb l'anàlisi de la presència a la xarxa d'institucions com la UOC o L'Hospital Sant Joan de Déu, de mitjans com El Pais o TV3 i de persones com Josef Ajram o Rudy Fernandez.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada