divendres, 11 de novembre del 2011

Red Bull al Facebook



Com no Red Bull també esta al facebook, és inevitable que la red social amb més de 310 milions d’usuaris cridi la atenció i faci que totes les empreses actuals volguin estar-hi.

La finalitat principal de la seva presència a la xarxa social és bàsicament informativa, tot i que duu a terme campanyes de publicitat i campanyes de fidelització. També els hi serveix per fer una imatge de marca moderna i actual. Red Bull no ven el seu producte sino que promociona els esdeveniments relacionats amb la marca.

La marca divideix la seva pàgina de facebook en 12 elements diferents.

Entre ells destacan un apartat per promocionar la televisió de Red bull, on podeu veure les diverses activitats on esta implicada l’empresa.

Creiem que el Facebook de la pàgina de Red Bull és bidireccional, que en ella pots aporta información donan el teu punt crític o emplenan enquestes. També pots comentar totes les publicacions i posar la opció “Me gusta”. Aquesta empresa treballa a partir de 3 canals que són la web personal, el seu facebook i el twitter.

En aquest moment a Facebook hi ha 23.088.307 de persones que els hi agrada Red Bull i a més 119.242 persones les quals estan parlan sobre la companyia.

En conclusió el facebook es una gran eina de treball per a totes les companyes, ja que, fa que ens apropem més al client o consumidor a la mateixa hora que publicitem el nostre producte. Red Bull per a nosaltres és una empresa que ha entés bé el ús de les xarxes i com poder treure'n profit. Creiem que és important el fet de no intenta vendre el seu producte sinó la idea de que el seu producte esta allà on vas, i que té uns objectius clars en quant el món del esport.



1 comentari:

  1. "Red Bull no ven el seu producte sino que promociona els esdeveniments relacionats amb la marca"

    Penso, que aixó és incoherent. Com una empresa no preten vendre el seu produte? És cert que la principal eina que duu a terme l'empresa es patrocinar esdeveniments. Però, en termes de producte, indirectament preten fer una campanya de marca i per tant, de producte mitjançant aquests patrocinis.

    ResponElimina