dimecres, 9 de novembre del 2011

Red Bull a Facebook

Facebook s'ha convertit en un important "showroom" per a moltes empreses, per tant, no és casualitat que marques com Red Bull, Coca-Cola o Pepsi tinguin pàgina pròpia dins la xarxa.

La principal finalitat de Red Bull a Facebook és la de mitjà de promoció dels seus productes i d'informació dels esdeveniments que organitzen i/o patrocinen.

Red Bull utilitza diferents elements, com la publicació de fotos, vídeos, blocs, enllaços a altres webs... per que els usuaris interessats en la marca puguin dir la seva i formar part de la comunitat Red Bull.

La pàgina de Red Bull està formada per diferents apartats:

  • El mur: espai on la marca publica les novetats i els usuaris poden donar la seva opinió.
  • Informació: apartat dedicat a la beguda estrella i a les seves germanes: Red Bull Sugarfree, Red Bull Cola, Red Bull Energy Shot, Red Bull Sugarfree Energy Shot, Red Bull Media House, Red Bull TV, The Red Bulletin.
  • Athletes: tweets dels esportistes patrocinats per Red Bull.
  • Redbull.tv: possibilitat d’estar sempre connectat a la TV de la marca des de l’ordinador, Iphone o Windows phone 7.
  • Games + Apps: jocs dels diferents esports que patrocina la marca per ordinador i mòbil.
  • Red Bull: www.artofFLIGHTmovie.com
  • Fotos: F1, salts...
  • Careers: possibilitat de treballar amb Red Bull
  • Enquestes: conèixer l’opinió dels consumidors sobre productes, esports...

La marca amb tots aquests apartats aconsegueix desenfocar el producte bàsic, és a dir, la beguda energètica de la ment del consumidor i fer-lo entrar dins del complex món de Red Bull.

Les aproximadament 23.073.000 de persones que els hi agrada i segueixen la pàgina i les 140.800 que parlen sobre ella; són una proba de la importància de la marca dins la xarxa social.

Pensem que Red Bull està fent un bon ús de la xarxa social Facebook, perquè hi participa activament, és a dir, l’actualitza constantment i no deixa que la informació es quedi estancada. Potencia la seva promoció, ja que apart de la pàgina del producte bàsic, també posseeix un ampli ventall de pàgines oficials com la de l’equip de Red Bull Racing, Red Bull Air Force, Red Bull X-Fighters, Red Bull Flugtag, etc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada