diumenge, 6 de novembre del 2011

ESTRATÈGIA SM RED BULL

Red Bull a Facebook

Si, Red Bull també és una de les moltes marques presents a aquesta comunitat social a Internet (Facebook).

Però, no totes tenen la mateixa finalitat:
La finalitat principal de Red Bull en aquesta pàgina és promocionar el seu producte a través d'esdeveniments i esportistes d'èlit. També, mostrar el posicionament desitjat d'una manera molt clara.

El que ha creat Red Bull és una interessant forma de segmentar els usuaris de Facebook. Red Bull a creat gràcies a la API un entorn on pots importar els usuaris de Facebool relacionats amb les activitats que potencia.

Aquesta marca, fa servir la pàgina per promocionar els diferents esdeveniments que promocionen el seu producte. I en aquesta pàgina, té una funció unidireccional, és a dir la informació va en una única direcció.

Red Bull només hi té presència com a pàgina, amb una intenció clarament comercial.
Els diferents elements que utilitza per tenir-hi persència són els seguents:
- Exeples d'atletes
- Televisió exclusiva Red Bull
- Competicions
- Aplicacions i jocs
- Esdeveniments d'esport de risc

Red Bull té una forta influència a Facebook:
A 23.027.256 persones els hi agrada la pàgina
354.219 persones parlen sobre la pàgina.

De tot aixó podem concloure que Red Bull a Facebook, és una pàgina molt dinàmica. A més no proporciona directament el seu producte, sinó que ho fa sempre a través dels seus esdeveniments d'esport amb publicitat de Red Bull.


Si us agraden els esports de risc i voleu saber més sobre Red Bull, ho podeu seguir:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada