En els dies que corren de web 2.0 i xarxes socials, és importantisim per totes les empreses tenir presencia en aquests medis.
Per tant red bull com a empresa gegant, té una presencia molt important en la xarxa social per excel.lencia, que és facebook.
Gràcies a facebook té una promoció gratuita dels seus productes. Té una pagina de perfil on les clients poden interactuar, a més de mirar videos i fotos poden jugar a diferents jocs i comentar en el mur o les diferents fotos o videos.
Amb més de 23.081.575 seguidors és un nombre molt elevat de persones que els hi arriba redbull a través de facebook. I ara en aquest moment 123.183 estan parlant d'això.
La publicitat és bidireccional ja que el client pot interactuar i comentar i fer propia publicitat dels esdeveniments i comentar-los.
En conclusió, la presencia de l'empresa a les xarxes socials és realment important i ofereix un ventall molt gran de interactuar amb el client.
Borja Badosa Villa
Joan Lopez Clajer
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada