divendres, 11 de novembre del 2011

Com no, RedBull al Facebook!


RedBull és una beguda energètica distribuïda per la companyia Red Bull GmbH.[1] Al 2006, se'n van vendre més de 4 bilions de llandes en més de 130 països. És originària de Tailàndia. L'oficina principal de la companyia es troba a Àustria.

L'objectiu de RedBull a través de les xarxes socials, és fer imatge de marca i no vendre’ns directament el producte, és a dir no parla del producte en concret, si no que es dedica a promocionar esdeveniments relacionats amb la imatge de la marca.

Utilitza tres canals bàsics per fer-se veure a la web: la pagina web, el Facebook i el Twitter.


Les dades mes rellevants de les xarxes son les següents:

Al Facebook
· 23.027.159 els hi agrada la pàgina de RedBull
· 354.219 parlen d'això

A Twitter
· 8215 tweets
· 37.533 seguint
· 401.847 seguidors
· 4711 llistes

Creiem que la marca està fent un bon ús de les xarxes socials, ja que hi participa activament, és a dir, l’actualitza constantment i no deixa que la informació es quedi estancada.
Potencia la seva promoció, ja que apart de la pàgina del producte bàsic, també posseeix un ampli ventall de pàgines oficials com la de l’equip de Red Bull Racing, Red Bull Air Force, Red Bull X-Fighters, Red Bull Flugtag, etc.

En conclusió, la presencia de l'empresa a les xarxes socials és realment important i ofereix una possibilitat molt important gran, que és la de interactuar amb el client.

Esteve Ramirez
Carles Gil
David Gaeta
Oriol Martí

1 comentari:

  1. Estic d'acord que la empresa utilitza les xarxes socials per promocionar events, pero indirectamen, els event que patrocina son esport d'alt risc i x-trems. Peronalment, penso que les propietats energètiques de la beguda ja són promocionades en aquest events. És a dir, al patrocinar activitats d'aquest tipus ja incita d'alguna manera a beure Red-bull quan es necessita energia. Per tant aixó que dieu "L'objectiu de RedBull a través de les xarxes socials, és fer imatge de marca i no vendre’ns directament el producte, és a dir no parla del producte en concret, si no que es dedica a promocionar esdeveniments relacionats amb la imatge de la marca!.... Sí que venen el producte directament, mitjançant, es clar, patrocinis. Andrea Averion

    ResponElimina